Wednesday, April 21, 2010

AdaMaya



Apasal ramai sangat tengok citer nie ep....aku pn cbe lar tgk tgk nye...
best jgak lar cter nie....:)



Jalan cerita sama dengan filem I'm Not Single. Orang cakap jodoh pilihan keluarga lebih kukuh dari jodoh pilihan sendiri. Adam dan Maya dikahwinkan atas permintaan keluarga masing masing. Setelah berkahwin, mereka berbulan madu di kawasan pedalaman



Dani merupakan bekas pakwe Maya sentiasa mengekuri dan mengintip kehidupan Maya dan Adam. Tujuannyer agar Maya dan Adam tidak hidup bahagian kerana Dani masih mencintai Maya.



Adam menjaga Maya dengan baik, sehingga mereka mendapat anak. Dani sentiasa berusaha agar Maya kembali kepadanya. Dani sanggup menceraikan isterinya dan sentiasa mendesak Maya supaya memohon cerai.Adam dan Maya sering bergaduh dan perhubungan mereka mulai renggang. Apakah yang akan terjadi selepas ini??? Adakah percintaan yang bermula dari hati sendiriakan menang?? Atau adakah percintaan selepas kahwin akan menang?? Korang suka cerita macam ini kan.. so korang layan la... aku dah dapat agak sapa yang akan dapat Maya ini.. kompem mesti Adam yang akan menang dan diaorang akan hidup bahagian buat selamanya... hahaha... kalau tak percaya korang tungu la ending drama ini.


Pelakon Drama Adamaya
Adam = Hussein
Maya = Lisa Surihani
Dani = Faizal Yusup

Tarikh bermula : 6 April 2010,
Masa : Isnin - Khamis, 6.30 petang,
Channel : TV3


No comments:

Post a Comment

VIDEO IKLAN(OST ADAMAYA)