Saturday, February 12, 2011

Bagaimana sedetik itu berlalu?!aku pun tidak tahu bagaimana?!Mungkin ini takdir aku,
takdir aku utk berjumpa dengan nya. Perasaan sayang aku padanya semakin hari semakin bertambah, bertambahnya cinta ku padanya. 

Mungkin beliau tidak mengetahui akan niat hati ku ini, tapi siapalah aku utk menjelaskan padanya, siapa lah aku utk menyatakan rasa cinta ku ini, siapalah aku kerana aku hanya insan biasa.
Dikala bulan mengambang, daun-daun beterbangan, angin bertiup kencang sambil aku menyanyikan rangkap-rangkap, bait-bait lagu " Tak sudi memandang tidak mengapa, kerna ku mengerti aku insan yg hina......" nyanyian Jamal Abdillah aku menitiskan air mata, air mata tanda rindunya padanya. 

Pertemuan kami berdua mungkin ditakdirkan Tuhan. Pertemuan ku bermula disebuah tempat, semenjak hadirnya beliau dalam hidupku, aku kini makin bersemangat utk terus melangkah ke hadapan, melangkah utk menggapai cita-cita. Tiap-tiap kali aku SMS dengannya, aku cuba memberikan yg terbaik, agar hatinya tidak terluka. Cuma kadang kala aku akan menyindir beliau, bukan utk pergaduhan cuma utk menguji sejauh manakah tahap kesabaran beliau. Lucu & gembira, bila mula-mula dia SMS aku, entah apa yang bermain difikiran aku pada waktu itu, perasaan yg pada mulanya sedih bertukar sepantas kilat kepada gembira, malah teramat gembira.






Moga kalimah yg aku titipkan ini dapat beliau baca

AKU SENTIASA DIBELAKANGMU
KAU SENTIASA DIHATI KU
BIARPUN KAU TIDAK MENYUKAIKU



2 comments:

VIDEO IKLAN(OST ADAMAYA)